tiistai 16. elokuuta 2011

Tunnustuksia



Sain jo heinäkuussa Powderroom:in Hannalta ilahduttavan blogitunnustuksen, joka jäi lomien takia (hyi minua) odottelemaan eteenpäinlaittoa.




Tänään sain toisen tunnustuksen Näköisiäkulmia:n Hannalta, joten lienee aika laittaa vihdoin tunnustukset eteenpäin. Jälkimmäiseen tunnustukseen kuuluu vastata kymmeneen kysymykseen ja laittaa tunnustus kiertoon 10 upealle blogille.


Tässä minun "oikea rivini":

01. Suosikkiväri: Vaatteissa musta (varsinkin talvella), sisustuksessa valkoinen. Kun maalaan vesiväreillä, en vain pääse eroon sinisestä, murretusta violetista ja surullisen sävyisestä turkoosista.


02. Suosikkieläin: Kissa. Elän toivossa, että sellainen tulisi ja asettuisi taloksi.



03. Suosikkinumero: Hmm... 23 on tärkeä numero: kaksi lapsistani ovat syntyneet kuun 23.päivä, samoin äitini. Mieheni ja minun ensitreffini olivat myöskin kuun 23. päivä -sama päivä jolloin vanhempani menivät naimisiin (mutta tietenkin paaaaljon aikaisemmin)

04. Suosikkini alkoholittomista juomista: Maito *punastuu*




05. Facebook vai twitter? Facebook, vaikka se ei kyllä ole minulle kovinkaan tärkeä.

06. Intohimosi? Suklaa, sisustaminen ja kauniit vaatteet. Suhtauduin myös liiankin intohimoisesti työhöni, josta jäin äitiyslomalle.






07. Saada vai antaa lahja? Myönnettäköön, että minulle on vaikea antaa lahjoja. Ehkä siksi mieluuumin annan niitä, ja olen todella innoissani silloin, kun uskon löytäneeni jotain, mistä saaja pitää.

08. Suosikkikuvio: Raita t: raitapaita-addikti




Kuvat: we<3it


09. Suosikkiviikonpäivä: Lauantai. Perjantaisin olen työviikon jälkeen yleensä aivan liian väsynyt edes juhliakseni viikonlopun alkua.

10. Suosikkikukka: Pioni ehkä. Moni muukin kukka on rakas, aina vähän fiiliksestä riippuen. Sen sijaan gerberoista en tykkää yhtään!


Tunnustukset laitan eteenpäin seuraaville blogeille (voitte napata mielenne mukaan joko ylemmän tai alemman tunnustuksen -ylemmän saa laittaa eteenpäin ilman muita velvoitteita, alemman mukana saatte ensin itsekin vastata noihin kysymyksiin):





Kiitokset vielä molemmille tunnustuksen antajille!

Ei kommentteja: