maanantai 6. kesäkuuta 2011

(Arpa)onnea!



Wau. Olin tulossa äsken laittamaan nuo edellisen postauksen kuvat tänne blogiini, kun täällä odottikin viesti Charilta. Minä olen voittanut Indiedaysin ja Metronistan järjestämästä kilpailusta tuon ylläolevan O' Clock Classic -kellosetin! Ihan uskomatonta. Minulla(kin) kun on omasta mielestäni melko surkea arpaonni. Muistan vain yhden kerran kun olen jotakin voittanut, eikä sekään ollut perinteiset arpajaiset, vaan valokuvauskilpailu, eikä siis mielestäni aivan sama asia ;) Kiitos siis Char, Indiedays ja Metronista!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Onnea! Saakos udella, että minkä valokuvauskilpailun olet voittanut ja olikos siinäkin näin upea palkinto? :)

Anonyymi kirjoitti...

^Toivottavasti et pahastunut utelustani, ei ollut tarkoitus tungetella :)

-petu

Annimanni kirjoitti...

Hei Petu,

en suinkaan pahastunut :) En vain ole ehtinyt oikein aiemmin koneelle tänään.

Tuo toinen kilpailu oli Lexingtonin valokuvauskilpailu viime vuonna, ja täytyy kyllä myöntää, että palkinto oli mieluinen: pöytäliina kangasservetteineen heidän valikoimastaan. Kiitos onnitteluista!