sunnuntai 17. huhtikuuta 2011

Kevätjuttuja


Flunssasta huolimatta sekä trenssi- että ballerinakausi korkattu :) Joku vastaantulija tosin korkkasi jo shortsikauden, hui.

Tänään ollaan kaiveltu kellarista ulkokukkaruukkuja ja siivottu katettua terassia. Viihdyin myös pitkään liinavaatekaapissa (josta juoksin ovella aika monta kertaa palkitsemassa pieniä virpojia) kaivelemassa sohvalle tyynynpäällisiä. Ne punertavat jouluTALVItyynynpäälliset olen jo vaihtanut valkoisiin pellavaisiin, mutta jotakin ne kaipaavat seurakseen.




Sininen on aina raikas. Olen aika blue koko tyttö (tyttöpä hyvinkin -mua tytöteltiin lauantaina!), vihreä taas ei koskaan ole ollut minun värini. Eikö sitä sanota, että ihmiset jakautuvat joko sinisiin tai vihreisiin tyyppeihin?


3 kommenttia:

TomiK kirjoitti...

Heippa! Olen käynyt täällä taas useampaan otteeseen ihastelemassa :). Kuvat ovat aina niin kauniita, seesteisiä, rauhoittavia. Osaat kyllä taitavasti luoda kuvilla tunnelman. Mitenkäs kylppärisuunnittelut etenee?

Henna alias Nauris kirjoitti...

Äh, tuo kommentti taisi tulla mieheni google-tunnuksilla :D.. eli se Korkkis oon minä Henna.

Annimanni kirjoitti...

Henna/Nauris/Korkkis: Kiva kun kävit ja kiiiiitokset ihanista sanoista ;) Äääh, remontti edistyy ihan kamalan hitaasti. Nyt jurnutetaan tarjouspyyntöjen kanssa (miehellä tosi kiire töissä), onneksi ollaan saatu muutamia suositteluja hyvistä remonttimiehistä.